דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המשרדים המעוצבים ביותר בעולם - עיצוב משרדים 

מאת    [ 02/07/2014 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1696 פעמים ]

המגלשות ועמודי כיבוי האש של גוגל, הגרפיטי בסגנון רטרו המככב במשרדי פייסבוק החדשים ופסלי המשולשים הענקיים שמעטרים את המשרדים של רד בול- כך נראים מבחינה עיצובית משרדי החברות המבטיחים, המפנקים והשיקים ביותר:

משרדי גוגל תל אביב

בשנה שעברה העתיקה גוגל את משרדיה לקומפלקס חדש בתל אביב, ועם שינוי המקום, היא גם שדרגה את עיצוב החלל והפכה אותו למרחב מלא סטייל, ידידותי ביותר לעובדים, המאפשר להם לתקשר בצורה טובה יותר האחד עם השני במהלך יום העבודה והמספק להם השראה. כל אחת מ-8 הקומות שמאיישת גוגל במגדלי אלקטרה עוצבה לאורו של אספקט מסויים המאפיין את החברה הישראלית, כאשר העיצוב כללי מצביע על מגוון הרבדים הרב הקיים  בחברה הישראלית. כמה דוגמאות לרעיונות עיצוביים מדליקים, שהופכים את משרדי גוגל כיום למובילים ברשימת המשרדים הפופולאריים ביותר לשנה זו הם:
שילוב מדרגות, מגלשות, מעליות ועמודי כיבוי אש לצורך מעבר העובדים בין הקומות השונות, אימוץ גישת ה-open space על מנת לאפשר הפרייה הדדית בין העובדים וכדי ליצור ביניהם קירבה, פיזור פופים וכדורי ישיבה מנופחים, חדרי ישיבות מרווחים הפונים אל הנוף המקסים של תל אביב הנשקף ממרום הבניין ופינות ישיבה צבעוניות שמזרימות אנרגיה נהדרת לחלל וטוויסט שובבי.

משרדי פייסבוק במנלו פארק

עיצוב אורבני, חלל פתוח והגדלת רמת הצפיפות של העובדים הם רק חלק קטן מהשינויים העיצוביים שבוצעו במשרדי פייסבוק עם המעבר למתחם החדש בעיר מנלו פארק הסמוכה לסן פרנסיסקו.
העיצוב נעשה באופן שיעלה בקנה אחד עם הערכים שחורטת פייסבוק על דגלה ועם התדמית שהיא שואפת לייצר לעצמה כ"חברתית", חוצה תרבויות ומקדמת ביטוי אישי.  האופן בו עוצבו המשרדים של החברה הוא דוגמא יפה לשימוש נכון בשיטת ה-open space, או בעברית "המרחב הפתוח", כזה המאפשר לעובדים, מצד אחד, להיות קרובים זה לזה במטרה להגדיל את פוטנציאל שיתופי הפעולה ביניהם וכדי ליצור אווירה קרובה ומשפחתית, וגם ליהנות מפרטיות, מצד שני, כאשר הם זקוקים לכך. הגרפיטי הצבעוני והמיוחד על קירות המשרדים, המתאפיין בסגנון פופ ארט, מוסיף לחלל אווירת רטרו אלטרנטיבית ויוצר תחושה של קלילות וזרימה.

משרדי רד בול באמסטרדם

עיצוב המשרדים של חברת רד בול נעשה תוך חתירה לעודד אינטראקציה בין העובדים ולתת ביטוי לערכי החברה ולזהות שלה. כל מרחב הפנים אכן יוצר תחושת זרימה של אדרנלין בגוף, התלהבות, דינאמיות ורגשות נמרצים נוספים, שניתן לקשור אסוציאטיבית רבה עם ענקית משקאות האנרגיה.
המשרדים ממוקמים בנמל של אמסטרדם במספנות ישנות, כאשר המרחב הפנימי מחולק לחללים גדולים, שכביכול נראים בלתי גמורים ושיוצרים מראה של מספנה. במרחב פזורים פסלי משולשים גדולים המקנים לו מראה אלגנטי ויוקרתי, והשירותים מעוצבים ברוח של קדושה. הכנפיים המפורסמות- מסממני הזיהוי המרכזיים של החברה- מעטרות את קירות השירותים לצד איורים נוספים של מלאכים, המדגישים ומעצימים את המסר המפורסם של רד בל, שמבטיח "כנפיים"- משל לתחושה של קלילות וריחוף- לכל מי שישתה את המשקה. 

מאמר זה נכתב על ידי המומחים של קבוצת underline, המתמחה בתהליכי קידום אתרים, ניהול מותג במנועי חיפוש ושיווק פעיל במדיה החברתית. בברכה, קבוצת אנדרליין - שיווק אפקטיבי באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב